02.06.2016 Meie kampaania lõppes edukalt.

Sinilille heategevuskampaania laiendas haaret üle Eesti

Tänavu aprillis kolmandat korda toimunud sinilille heategevuskampaania õnnestumisele aitas kaasa üle 400 Naiskodukaitse vabatahtliku, korraldati ligi 60 temaatilist üritust üle Eesti ning laieneti ühe populaarse üritusega ka Brüsselisse. Kampaania käigus koguti annetusi Eesti Vigastatud Võitlejate Ühingule ligi 82 000 euro ulatuses. Heategevuskampaania peamine siht igal kevadel on kutsuda inimesi kandma sinilille rinnamärki veteranide tunnustamiseks.

Eriline tänu kuulub Eesti Naiskodukaitse esindajatele, kes viisid meie lilled ka kaugeimatesse Eestimaa paikadesse. Sinilill andis võimaluse ennast teostada ka suurel hulgal vabatahtlikel ja vaimsete erivajadustega inimestel üle Eesti, vildist lillemärke valmistas ligi 140 erivajadusega inimest. Sügav kummardus kõigile, kes tunnustasid ja andsid au meie veteranidele – tänu teile saab nüüd teoks päris mitu heategu.

Esimest korda jagunesid kampaaniaga kogutud annetused mitme eesmärgi ja projekti vahel, mis tähendab, et sinilille ostuga tehtud heategu jõuab nii vigastatud veteranideni kui palju laiema sihtgrupini. Kampaania tulud suunatakse lisaks vigastatud veteranide spordi- ja õppetegevuse toetamisele näiteks ka MTÜ Peaasjad psühholoogilisele nõustamisele ja noorte vaimse tervise edendamisele. MTÜ Peaasjad nõustab aastas keskmiselt 500 inimest. Pärnu haigla taastusravi- ja heaolukeskusele soetatakse annetustega uus seade, mis ennekõike aitab kaasa trauma- ja operatsioonijärgses taastusravis. Veel toetab ühing Eesti Füsioterapeutide Liitu amputatsioonijärgse füsioteraapia taastusravi spetsialistide koolitamisel.

Kampaania õnnestumisele aitasid kaasa Kaitseministeerium, Kaitsevägi, Eesti Naiskodukaitse, SEBE, Selver, Rahva Raamat, Olerex, Itella Logistics OÜ, R-Kiosk, Tallinna Lennujaam, BAE Systems, Nordica, TV3, Forum Cinemas, JCDecaux, Postimees, Tallinna Kesklinna Valitsus, Tartu Linnavalitsus, Telia, Elisa, Tele2 ja Swedbank.